Nie każdy staje się klientem na pierwszym spotkaniu!
Zachowania klientów w Internecie są bardzo różne – niektórzy przed ostateczną decyzją zakupową potrafią sprawdzić kilka ofert, stron tematycznych oraz poradników przed pierwszym kontaktem z firmą. Aby na etapie poszukiwań potencjalny klient nie zapomniał o Twojej ofercie – warto się przypominać reklamami remarketingowymi.
Jak działa taka reklama?
Gdy potencjalny klient odwiedza naszą stronę internetową to zostaje on automatycznie dodany do naszych list remarketingowych.
Dzięki nim możemy kierować nasze reklamy ponownie wyłącznie na tych użytkowników, którzy już byli na naszej stronie.
Co więcej – możemy kierować nasze reklamy na tych użytkowników, którzy wykonali konkretną akcję na stronie, np. byli w zakładce kontakt lub też zakupili coś w sklepie.
Korzyści dla Twojej firmy:
- Atrakcyjna cena emisji reklam
- Ponowne dotarcie do klientów ze strony
- Wzmocnienie świadomości marki
- Większa możliwość personalizacji reklamy
- Pełna kontrola nad budżetem i efektami
W ramach współpracy:
- Otrzymasz wsparcie telefoniczne i mailowe certyfikowanego specjalisty AdWords
- Zbadamy zachowania Twoich klientów na stronie
- Zbudujemy odpowiednie listy remarketingowe, celem lepszego dopasowania reklam do odbiorcy
- Będziemy ulepszać działania w oparciu o dane o ruchu na stronie (Google Analytics)
- Masz pełną kontrolę, dzięki regularnym raportom z wynikami kampanii.
Wiedza i doświadczenie poparte certyfikatami Google
Chcę bardzo serdecznie polecić Pana Pawła Nowackiego, jest on bardzo kontaktowy, dyspozycyjny i zawsze chętny do pomocy. Posiada ogromną wiedzę na temat AdWordsów, którą chętnie się dzieli, prowadzi Klienta za rękę i proponuje ciekawe rozwiązania. Bezproblemowa współpraca z bardzo dobrymi rezultatami.
Social Media Account Executive, Agencja Reklamowa Maciaszczyk