Buduj świadomość i markę!
Portal YouTube dzięki swojej popularności oferuje zasięgi nieporównywalnie większe od tych oferowanych przez stacje telewizyjne. Dzięki zaawansowanym metodom emisji reklam możesz dokładnie sprecyzować swoją grupę odbiorców co nie jest możliwe w przypadku stacji ogólnotematycznych.
Jak działa taka reklama?
Reklamy na portalu YouTube możemy emitować na dwa sposoby.
Pierwszy obejmuje wyświetlanie reklam jako część oglądanego materiału wideo przez użytkownika – przed lub w trakcie oglądanego materiału wideo.
Drugi sposób pozwala na emisję reklamy jako banery graficzne wyświetlane na materiale filmowym, obok niego lub w wynikach wyszukiwania.
Tak jak w przypadku innych form reklamy AdWords – mamy pełne możliwości kierowania reklam na konkretnych odbiorców.
Korzyści dla Twojej firmy:
- Płatność za obejrzenie lub interakcję (a nie za samo wyświetlenie)
- Atrakcyjne ceny
- Docieranie do zainteresowanych klientów
- Budowa świadomości marki
- Realna alternatywa do drogiej reklamy telewizyjnej
- Pełna kontrola nad budżetem i efektami
W ramach współpracy:
- Otrzymasz wsparcie telefoniczne i mailowe certyfikowanego specjalisty AdWords
- Zbadamy Twoją branżę oraz działania reklamowe konkurencji
- Połączymy konto AdWords z kontem YouTube
- Stworzymy strategię kierowania reklam na wybranych odbiorców
- Masz pełną kontrolę, dzięki regularnym raportom z wynikami kampanii.
Wiedza i doświadczenie poparte certyfikatami Google
Chcę bardzo serdecznie polecić Pana Pawła Nowackiego, jest on bardzo kontaktowy, dyspozycyjny i zawsze chętny do pomocy. Posiada ogromną wiedzę na temat AdWordsów, którą chętnie się dzieli, prowadzi Klienta za rękę i proponuje ciekawe rozwiązania. Bezproblemowa współpraca z bardzo dobrymi rezultatami.
Social Media Account Executive, Agencja Reklamowa Maciaszczyk