Reklama dokładniejsza niż standardowy mailing!
Reklamy w poczcie Gmail (Gmail Sponsored Promotions) to przeniesienie wszystkich znanych metod emisji reklam jakie znamy z sieci reklamowej AdWords. Dzięki temu możemy precyzyjnie docierać do konkretnych klientów na podstawie ich zainteresowań, słów kluczowych i demografii.
Jak działa taka reklama?
Nie jest to standardowy mailing, ponieważ klienci nie otrzymują żadnych ofert na swoje skrzynki pocztowe.
Reklamy są wyświetlane powyżej odbieranych maili i tylko zachowują się podobnie do wiadomości mailowych.
Po kliknięciu w reklamę, a właściwie jej tytuł – użytkownik zobaczy zawartość reklamy, która może być zbudowana jak klasyczna wiadomość mailowa – pełna obrazów i tekstu.
Korzyści dla Twojej firmy:
- Docieranie do zainteresowanych klientów
- Płacisz za kliknięcie w reklamę, a nie za jej wyświetlenie
- Reklama w poczcie jest bardziej angażująca i dopasowana
- Możliwość dużej personalizacji przekazów reklamowych
- Pełna kontrola nad budżetem i efektami
W ramach współpracy:
- Otrzymasz wsparcie telefoniczne i mailowe certyfikowanego specjalisty AdWords
- Zbadamy Twoją branżę oraz działania reklamowe konkurencji
- Stworzymy strategię kierowania reklam na wybranych odbiorców
- Masz pełną kontrolę, dzięki regularnym raportom z wynikami kampanii.
Wiedza i doświadczenie poparte certyfikatami Google
Chcę bardzo serdecznie polecić Pana Pawła Nowackiego, jest on bardzo kontaktowy, dyspozycyjny i zawsze chętny do pomocy. Posiada ogromną wiedzę na temat AdWordsów, którą chętnie się dzieli, prowadzi Klienta za rękę i proponuje ciekawe rozwiązania. Bezproblemowa współpraca z bardzo dobrymi rezultatami.
Social Media Account Executive, Agencja Reklamowa Maciaszczyk